I wrote you a love letter

Känslan av söndagsångest fyller mig för tillfället. Sitter och lyssnar på Lasse och Melissa Horn i hopp om att de ska få mig på bättre humör, det brukar fungera. Men inte idag. Att sova ut på söndagar är verkligen ingen bra idé, jag försöker lära mig detta, men icke! En lugn och skön sovmorgon resulterar nu i att jag är alldeles för pigg för att kunna somna. Dessutom saknar jag mitt hår som jag sååå ångrar att jag klippte av för några veckor sedan. Nu gör jag inget annat än att går och väntar på att det ska växa ut och bli långt igen. Det är nästan så att jag kan se hur det växer, 1 millimeter i veckan.. Yeeyy!

Några meningslösa rader om vad som pågår i mitt huvud just nu. Det är inte mycket, men det är något. Nu ska jag, trots allt, försöka sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0