20111001

Det är första oktober och vädret ute är helt fantastiskt, underbart! Jag har börjat träna lite smått, har en månads fri träning på Onyx vilket jag nu passar på att utnyttja. Träning torsdag, träning fredag, träning lördag har resulterat i en väldigt seg och mör Mickan! Haha. Men det är en skön känsla, jag gillart. Och har man dessutom bara en månad så får man ju utnyttja den, till fullo.

Ikväll ska vi fira Viktoria som idag fyller 21 år. Jag ska även utbringa en extra skål för fina Lisa som även hon fyller år idag. Tyvärr kan man ju inte vara på två ställen samtidigt, vilket är lite synd. Men grattis till ER iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur kommer det sig att du får träna gratis där en månad? :) <3

2011-10-02 @ 10:40:20
URL: http://Sofianorborg.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0