Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Min mage spricker snart! Ja så mätt är jag. Är nyss hemkommen från kalas hos min kusin som fyller år idag. Så efter mycket god mat och gott fika behöver jag inte äta på, ja säg, hela helgen!! Haha. Imorgon är det fredag och jag ska äta lunch med mamma och Sara på stan (Ja jag är rädd för att jag kommer vara hungrig då, trots allt). Vi har ju lyxen att ta helg redan klockan 13.15 på fredagar, vilket jag älskar! Men först blir det en god natts sömn och några timmars jobb.


©mikaelauhlmann.blogg.se


Kommentarer
Postat av: jos

myyysfredag :) Imorn ses vi :D Bara jag kommer, sen ska jag hem till madi och fixa resten. Det är tydligen maskerad jag ska på :P



Jaa jag har kvar mitt gymkort :) Har tränat två ggr nu och nu är det slut :(

2011-11-04 @ 12:50:19
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: jos

UPPDATERA!!!

2011-11-12 @ 15:45:53
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0