20111125

Har varit på uselt humör idag, av en mängd olika anledningar, och har därför tillbringat min lediga tid åt det som jag gör allra bäst, nämligen att shoppa. Släppte av mamma på sjukhuset och åkte sedan till knalleland, strosade runt i butikerna och spenderade lite av den lön som idag kom in på kontot, och jag måste säga att det hjälpte. Ännu bättre blev det när Johanna kom förbi och vi tog en promenad runt kransmossen, för att sedan äta oss mätta på bästa fredagsmaten - tacos!

Imorgon är det jobb som gäller från 07-16, och efter det fiesta med tropiskt tema, bara för att vi längtar till sommaren så mycket. Dock är det ju inte långt kvar för min del innan jag får känna värmen och solen igen, 36 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0