20111122

Idag tänker jag gnälla lite. Min dag började allt annat än bra då jag råkade trampa på min iPod (som av någon anledning låg på golvet) och förstörde därmed mina hörlurar. Dock ska jag väl vara glad för att det var hörlurarna som förstördes och inte ipoden, men ändå. En hel dag på jobbet med glappande hörlurar är ingen hit. Sen kan jag inte begripa mig på alla dessa kunder som returnerar kläder som är fulla med hår?! Ja just det, HÅR! Fick tillbaka ett par byxor idag som man kan tro att hunden haft som gossefilt. Hur svårt är det att rulla av byxorna innan man stoppar ner dem i returpåsen? Eller ännu enklare, se inte till att håra ner dom så otroligt mycket! Ja, man slutar då aldrig att förvånas..

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: jos

stackars mikaela :(

2011-11-23 @ 23:30:15
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0