20111120

Jag har haft en lugn och skön helg, vilket också var väldigt behövligt. Jag, tillsammans med mamma och pappa åkte igår en sväng till Ikea. Dessvärre köpte jag inget mer än en dörrkrok som jag kan hänga alla mina väskor och halsdukar på, och även fast jag hade lust att köpa upp hela Ikea-varuhuset så får det vänta tills jag har någonstans att placera alla grejerna, en egen lägenhet med andra ord. Men det kommer också tids nog, det kommer.. Först ska jag ju ut i världen och se mig omkring, bara 41 dagar kvar nu! Tiden går fort.

Nu ska jag fila gaddarna och sedan inta sängen. Imorgon är det jobb som gäller från 07-18.

Kommentarer
Postat av: jos

bara 40 dagar tills du lämnar mig:(

2011-11-21 @ 23:23:40
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0