Happy

Det finns ett perfekt ord som beskriver hur jag känner mig just nu, sliten! Efter tre dagars festande är min kropp riktigt seg, men oj vad roligt vi har haft det! I torsdags var det avslutning med klassen, champagnefrukost, tävlingar och lek på Ästad och avslutningsmiddag på kvällen följt av Bodegan. I fredags blev det en riktig bakisdag med pizza, godis och film innan vi laddade om igen för ytterligare en utekväll och dans på Oscars. Roligt! Igår blev det utgång i Borås med bästa tjejerna, förfest hos Elin följt av dans på Harrys.

Bjuder på en bild på min kära examensgrupp från torsdagens avslutningsmiddag. Sofia, Jag och Marcus, tänk att vi nu tagit examen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0