Give me hope

Lördagskvällen tillbringades med bra sällskap, födelsedagsfirande och god middag, melodifestivalen, förfest följt av dansande på XoY. Idag är jag lite smått seg, vaknade vid elva och gjorde mig en smoothie på hallon, banan och havremjölk, riktigt gott och perfekt återställning! haha. Resten av dagen blir väldigt lugn. Köpte mig en stor godispåse från Hemmakväll igår som jag fortfarande inte har ätit upp och som jag har en stark känsla av kommer ta slut under dagen. Lite One Tree Hill blir det nog också.


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag kommer inte ihåg eftersom jag är så seg på att svara :p Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-13 @ 20:35:50
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, jag kommer inte ihåg eftersom jag är så seg på att svara :p Har du haft en bra helg då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-13 @ 20:40:52
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0