Tell me that you are the only one



Ännu en gång har jag missat att anmäla mig till en tenta. Förra gången löste det sig ändå, tyvärr har jag inte sådan tur denna gången och får helt enkelt inte skriva tentan imorgon som jag hade hoppats på. Aja, det kommer en omtenta om några veckor.  

Eftersom jag fick reda på imorses att det är fullt på tentan så har jag heller inte lagt ner så mycket tid på att plugga idag. Istället har jag tagit mig en lång promenad i det fina vädret och njutit av gott fika, idag igen! Nu får det vara slut på fikastunder och goda bullar. Jag säger det till er så att jag heller inte kan fuska.

Kommentarer
Postat av: jos

hihi så fin du är :)

2011-03-08 @ 23:27:59
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: sofia

du hade nog kunnat göra den idag, för vissa hade anmält sig två gånger och Marcus hade nog inte heller anmält sig men han fick göra de :/ Men jag kan ju säga att vi ses på omtentan ;) <3

2011-03-09 @ 10:48:01
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0