Söndag 20:e mars

Hej kära vänner!
Har ni haft en bra söndag? Själv har jag bara tagit det lugnt och njutit av dagen. Tog en löprunda på förmiddagen tillsammans med min bror. Vi har skakat hand på att vi ska ut och springa minst en gång i veckan, och än så länge är det ingen som backat. Jag tänker inte göra det heller. Mamma har förresten fått komma hem, hon har fått permission över natten och ska tillbaka till sjukhuset imorgon bitti. Jag är glad att hon är hemma igen, har saknat henne. När vi fick reda på att hon skulle få komma hem åkte jag och min bror till Maxi för att köpa blommor och lite fika. Det blev fina, rosa gerbera och en god chokladkaka med grädde.


Kommentarer
Postat av: jos

aaw vad duktiga ni är!!



Haha, nej nej... nu har du allt fått det kring bakfoten (eller hur man säger) det är du som är det :P

2011-03-20 @ 20:39:20
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0