Just hold my hand and never let me go

Den fem kilometer långa löprundan tidigare idag var helt underbar. Att känna värmen från solen, den lätta vinden och fötterna mot en bar asfalt är klara tecken på vår, iallafall om man frågar mig. Det känns skönt att komma igång allt mer med träningen, efter en lång och minst sagt trög vinter så har träningen verkligen fått lida. Men nu går det allt bättre och jag märker stora skillnader efter bara några gånger ute i löparspåret. Härligt!

Nu blir det sängen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så duktig! Heja :D Nej jag bokade aldrig för var tvungen och lämna dispositionsavgift och det visste inte jag. Sen hade han väl lite åsikter så ska se över den en gång till och sen boka en tid :) <3

2011-03-23 @ 11:00:03
URL: http://elinsonja.bubbleroom.com
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå det är bra :) Vad gör du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-23 @ 12:54:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0