Jag har väntat på ett regn



Som rubriken säger, jag har väntat på ett regn och äntligen kom det som en skänk från ovan! Den fallande snön övergick under eftermiddagen i stora regndroppar och nu håller jag tummarna för att snön försvinner under natten. Om det istället blir minusgrader och fryser på så har jag två alternativ, ett. ta fram skridskorna eftersom vi då kommer ha ungefär fem centimeter is på gatan, eller två. ta första bästa restresa låångt härifrån och invänta den riktiga våren!

Annars har jag haft en riktig lugn dag framför tvn, vilket har varit otroligt skönt. Resten av kvällen tänkte jag fortsätta i samma stil, jag säger bara One Tree Hill. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0