Fredag 18:e mars

Den som hade hoppats på vår, vilket borde vara varenda en vid det här laget, får ta och vänta ett tag till. Under natten har det kommit cirka femton centimeter snö och gatorna är alldeles vita. Inte direkt något som jag hade hoppats på. Men men, våren kommer väl tids nog.

Jag sitter och väntar på ett samtal från pappa som ska berätta hur mammas operation gick. Jag håller tummarna för att allt går som det ska. Under tiden tänkte jag röja lite på mitt rum, det var ett tag sedan jag gjorde det och jag tror att mamma skulle bli väldigt glad om hon får se ett nystädat rum när hon kommer hem. Ciao!


Kommentarer
Postat av: sofia

ok hehe:)

Har tränat, och ska fixa mig inför jobbet nu, sen blir det jobb resten av dagen. I morgon blir det jobb, sen kommer mina kusiner så blir det förmodligen utgång och sen blir det väl plugg och träning på söndag om man orkar. Sj då?

2011-03-18 @ 10:38:55
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Ikväll ska jag jobba iallafall. Vad brukar du göra under påsken? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-18 @ 11:49:47
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: vad kul att höra! :)

Det är bara bra med mig, men jag har råkat ut för en dunderförkylning



Vad gör du då? :)

2011-03-18 @ 22:07:51
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0