21. Därför tränar jag

Jag tränar framförallt för att må bra och för att hålla mig i form, eller ja.. komma i form, haha. Men jag tränar också för att få mer energi till andra saker, och förebygga eventuella skador och sjukdomar i framtiden. Nu hjälper det ju inte att träna och leva ett hälsosamt liv eftersom man kan bli sjuk ändå, men man får ändå en sundare och en mer frisk kropp genom att motionera, vilket också gör att kroppen mår bra. Mitt huvud mår bra av att träna, jag får en stund för mig själv och kan testa vart gränserna för min kropp går, utmana mig själv samtidigt som huvudet får tänka klart.


Kommentarer
Postat av: jos

hih faan vad gött :D Det känns verkligen fräscht och mjukt och lent:) hihi.. faan att jag inte var hemma nu. Ska ut på en långpromenad men hade varit roligare att göra det med dig :/

2011-03-06 @ 12:43:56
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0