I wonder where you are tonight

Till och från i flera timmar har jag suttit isolerad från omvärlden och försökt lära mig säljteknikens alla knep. Har jag lärt mig något? Tveksamt. Istället känner jag bara hur det rör till sig i huvudet på mig, som en enda stor soppa. Det tillkommer hela tiden fler ingredienser men ingen av dem samspelar med de som redan ligger i grytan och allt blir istället till ett enda stor misslyckande. Nu lägger jag undan böckerna för idag, rensar tankarna och laddar inför nya tag imorgon istället. Imorgon blir det dessutom jobb på Ellos i några timmar.

Bjuder på en bild från nyår som avslutning på denna torsdag.


Kommentarer
Postat av: juventina

vilken fin bild! :)



Jag kan trösta dig med att jag bara åt godis, madde glass :P Nee men från och med att jag kommer till olofström så ska det bli mer ändring i matvanorna. Fast imorn blir den en goood sallad med lax. MUMS! Och imorn blir det ju Depp-igt värre med ;)

2011-01-06 @ 23:11:14
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: juventina

ikväll är det bio bio :)

2011-01-07 @ 18:16:20
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0