MUMS!

Maten blev väldigt uppskattad från såväl pappa som bror. Huvudrätten fick till och med 9 av 10 glada ansikten av bror min, och det kallar jag att lyckas eftersom han vanligtvis annars bara äter sånt som han känner igen. Huvudrätten bestod av kycklingfilé i currygryta, och till efterrätt gjorde jag glass med smak av Amarulalikör. MMM! Utöver kvällens middag bakade jag dessutom en cheesecake som vi ska hugga in på imorgon. Mamma fyller nämligen år idag, men eftersom hon inte är hemma ikväll så ska vi fira henne med en liten överraskning imorgon istället.


Kommentarer
Postat av: juventina

guud vad myysigt :) Vad duktig du är :D

2011-01-28 @ 23:59:39
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0