Onsdag 26:e januari

Igår gick det trögt att blogga. Skrivkramp har jag fått lära mig att det heter, man vill skriva men av olika skäl så kan man inte. Idag ska jag försöka att uppdatera lite bättre, försöka alltså. Jag behöver skriva av mig lite.

Igår sparkade vi igång examensarbetet på allvar. Jag, Sofia och Marcus satt hemma hos Sofia och planerade inför den kommande våren och bollade ideér. Än så länge är vi bara i början av arbetet, men jag tror att slutresultatet kan bli bra. Om inte annat ska vi ha jäkligt roligt på vägen dit. Nu väntar en fullspäckad dag med plugg, men ska även försöka hinna med en tripp till stan för att fixa lite grejer. Lite senare ska jag även träffa Viktoria.


Kommentarer
Postat av: sofia

jaa det får vi absolut göra, och kanske plugga lite lite också så att vi kan vara ute i de fina vädret med gott samvete? Eller vad tycker du? :) Få upp bilder på kläderna du klickade hem;)

2011-01-26 @ 10:56:31
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: patricia

hej! allt bra? :)

2011-01-26 @ 15:38:09
URL: http://patriciastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0