IT'S FRIDAY I'M IN LOVE

Har haft en bra fredag i Göteborg där jag faktiskt tillbringat större delen av den här dagen. Åkte dit med Anna imorses eftersom jag skulle följa med henne till hennes skola idag igen. Idag var det jag som fick vara elev och Anna agerade lärare, vilket betydde att Anna sminkade halva mitt ansikte och jag andra halvan samtidigt som hon berättade för mig hur jag skulle göra, och inte göra. Väldigt lärorikt och sjukt roligt måste jag säga! När vi var klara mötte jag upp pappa för en lunch, för att sedan ta bilen till Ikea där jag strosade runt i väntan på att pappa skulle sluta jobba. Jag älskar verkligen att gå runt inne på Ikea och låta inspirationen och ideérna flöda. Fick köpt mig lite bra att ha saker också, kan visa dem lite senare.

Vill även passa på att gratulera Anna som nu är diplomerad makeup artist! Har ni inte redan kollat in hennes hemsida, gör det HÄR. Hon blir bara duktigare och duktigare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa, det ska bli jätteroligt :D Yes det blir det :) Vår 2-årspresent.

2011-01-15 @ 11:05:09
URL: http://elinsonja.bubbleroom.com
Postat av: juventina

fina ögonfransar :D

2011-01-15 @ 17:09:41
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad söt du är :D Det var jätte kul att ha med dig i skolan :D min bästa elev ;) Hoppas du hade kul i lördags med :D Puss

2011-01-18 @ 14:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0