I make wishes, I have dreams



Hela dagen har jag ägnat all min energi åt säljteknik och butikskommunikation. Nu har jag dock lagt undan mina anteckningar för idag i förhoppning om att jag har lite bättre koll på läget. Efter tentan på torsdag avslutas höstterminen och vi intar vår sista termin på Campus i Varberg med en ny kurs och examensarbete. Våren kommer vara fullspäckad med föreläsningar och arbete, men jag tror också att det kommer bli förbannat roligt. Dessutom börjar vi gå mot ljusare tider, vilket för mig är väldigt uppskattat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajjamen :) 5:an, ska jobba med Tore :)

2011-01-10 @ 22:17:36
URL: http://www.elinsonja.bubbleroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0