Pschht over and out!

Jag har haft en bra femte januari, hoppas att ni har haft det också. Jag fick träffat Jenny på Viskan imorses för en lång och väl behövlig frukost. Det var riktigt längesen det bara var vi två och därmed hade vi också en massa att ta igen. Efter timmarna på Viskan uträttade vi några ärenden på stan innan vi skiljdes åt och gick hemmåt. Annars har jag inte gjort så mycket idag, jag sa ju innan att jag skulle plugga men tyvärr (?) så har jag inte hunnit med det. Men jag är inte ledsen för det (snarare glad), och får helt enkelt sitta hela dagen imorgon istället.

Ikväll blir det lugnt, jag vet att det är trettondagsafton och en dag då många går ut och svingar sina höfter till bra och högljud musik, men jag är alltså inte en av dem. Inte idag. Istället ska jag lägga mig i sängen och slå på en bra film. Det får avsluta min onsdag.


Kommentarer
Postat av: elin

Har helt glömt av att du kommenterade min blogg angående pluggande för ett tag sen :) Bara kämpa på babe. Det är jobbigt att sätta sig, men så skönt när man gjort det! Ses på lördag <3

2011-01-05 @ 23:19:18
URL: http://www.elinsonja.bubbleroom.com
Postat av: juventina

låter som en mysig dag :) jag åt (lite för mkt) åt dig och tog några drinkar åt dig, så du vet ;)

2011-01-06 @ 01:47:57
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0