Måndag 17:e januari

Då var det måndag igen och vårterminen sätter fart. Tänk att det bara är en termin kvar av utbildningen, en termin med grupparbeten, tentor och inlämningar och sedan är vi klara! Helt underbart, frågan är bara vad man ska göra sen?

Inledde dagen med att titta på en föreläsning, och har sedan beställt några böcker till de nya kurserna. Nu är det städning i mitt rum som gäller. I eftermiddag tar jag tåget till Varberg för att tillbringa kvällen med Sofia. För en gångs skull kan vi umgås utan att sitta med varsin kursbok och förhöra varandra inför någon tenta. Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: juventina

nää det är en gammal bild som jag hittade på datorn :P



Haha, jaa tycker jag! Köp den tidningen, den var aaaasbra.. HELVETE vilken träningsvärk jag har idag hahah :D

2011-01-18 @ 22:55:53
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

DAGENS BLOGG hos mig!! :)

ANMÄL DIG REDAN NU!!! :D

TRE finalister dras imorgon! :*

2011-01-20 @ 21:47:57
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0