LÖRDAG

Sitter och mumsar på godiset som blev över från gårdagens biobesök, jag borde egentligen inte äta men skitsamma. Det är gott! Var i stan tidigare med Josse och uträttade några ärenden, tanken var att jag (bara) skulle köpa en ny foundation eftersom min gamla nu sjunger på sista versen. Men som vanligt när jag går i stan, jag kan inte bara hålla mig till sånt som jag behöver utan måste även köpa sånt som jag inte behöver, vilket resulterade i lite nya kläder också.

Vill även passa på att gratulera min fina vän Elin som fyller 21 år idag! Ikväll slår vi klackarna i taken, höjer glasen och utbringar en stor skål. Ikväll blir det party med bästa vännerna!

Kommentarer
Postat av: sofia

tack! Jag skypar med frida och pluggar :P Ha så kul ikväll:) <3

2011-01-08 @ 18:39:44
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0