FREDAG

Nu är jag hemma igen efter ett dygn nere på Västkusten. Imorses var det skola alldeles för tidigt, lyckligtvis var vi klara redan klockan tio och då gick jag och Sofia en snabb sväng på stan för att sedan gå hem till henne och slappa i soffan framför tvn. Har fått köpt mig lite nya kläder, ska se om jag kan lägga ut dem här någon dag.

Kvällen blir lugn för min del. Jag håller på att göra en liten överraskning för min pappa och bror som är på väg hem från Stockholm. Jag kom precis hem från affären och tänkte nu sätta igång. Det blir en, förhoppningsvis god middag och efter det, en förhoppningsvis lika god glass. Mitt nyvunna intresse för matlagning gör att jag vill testa på recept och mat som jag aldrig tidigare har lagat, vilket samtidigt är otroligt roligt! Jag uppdaterar senare för att berätta hur det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0