Enjoy

Städningen är klar, jag har tittat på en föreläsning och tänkte nu bara ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon är det jobb från sju till fem, det är nya arbetstider från och med årsskiftet vilket betyder att jag kommer jobba en timme längre än vanligt imorgon. Jaja, det ska nog gå bra det också. På fredag slutar jag dessutom kvart över ett, vilket jag absolut inte klagar över!

Jag slängde ihop en efterrätt till middagen idag, glass gjord på kesella och hallon. Busenkelt, jättegott och dessutom relativt nyttigt. Det enda du behöver göra är att mixa frysta hallon och kesella, vill man kan man även ta i lite vaniljsocker för att få en mer söt smak, och sedan är det klart! 


Kommentarer
Postat av: jos

guuuud vad gott det ser ut, MUUMS!!

2011-01-02 @ 23:03:41
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0