2. I mina öron när jag tränar

När jag tränar vill jag höra fartfylld musik som motiverar och påverkar till ett bra träningspass. Jag brukar säga, ju mer bas och snabba och sköna rytmer desto bättre. Musiken höjer jag till max och jag följer med till tonerna. Att inte ha någon musik i öronen under ett träningspass är för mig inte att tänka på, oavsett om det är en lång promenad eller ett styrketräningspass på gymmet. Musiken är som en motivationsfaktor för mig och jag blir rejält taggad när det kommer en bra och skön låt som man kan följa med till.


Kommentarer
Postat av: juventina

jaa eller hur :(



Asså? Ja, men då är det nog laktos asså.. Tur att det finns så mkt grejer som går att äta ändå som är laktosfria. Jag åt ju laktosfritt ett tag, men tydligen berodde det inte på laktos, för jag kunde äta mjölkprodukter efter ett tag igen :D



Det kanske går över :D Hoppas det!

2011-02-14 @ 21:18:17
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: rumiih

hyperfin blogg<3



KOmmentera gärna vår

2011-02-14 @ 21:22:05
URL: http://www.rumiihjonnah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0