1. Min idrottsbakgrund

Basket har i många år varit en väldigt stor del av mitt liv och jag verkligen älskar den sporten. Den är fartfylld, snabb, rolig och samtidigt konditionsgivande. När jag var runt tio, elva år var jag på min första basketträning. Alla mina kompisar spelade då och självklart ville jag också vara med och spela. Det dröjde inte länge innan jag också var fast i spelet och jag spelade i flera, flera år.

Övriga bollsporter utöver basketen har aldrig riktigt varit min grej. Jag testade att gå på några fotbollsträningar men insåg ganska snabbt att jag och mina fötter spelar i en helt annan division och gav därför upp det där. Jag trivdes bra med basketen.

Annars gillar jag att träna hemma på egen hand, så som att gå snabba promenader, joggingrundor och att simma. Att träna på gym har jag också testat på, men tycker att styrketräning är bland det tråkigaste som finns. Att gå på pass däremot gillar jag starkt.


Kommentarer
Postat av: sofia

Denna 30 listan verkar super rolig och peppande :) Så i morgon kommer mitt första inlägg :)

2011-02-13 @ 19:02:50
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: ~ Katie Troung - OoOo The Proud Asian oOoO

Hejsan allt bra med dig idag?:D

2011-02-14 @ 20:29:10
URL: http://newvegasparty.blogg.se/
Postat av: juventina

haha jaa det gjorde vi :)



haha, aa men fick lite dåligt samvete så tog bara några st bitar, typ 6-7 st (A)

2011-02-14 @ 20:39:20
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0