When it's black, take a little time to hold yourself

Det har varit en lugn söndag, vilket har varit väldigt skönt då jag fortfarande är ganska seg efter gårdagens utekväll. Det fick bli pizza till lunch från George's pizzeria, de har verkligen bästa pizzorna! Efter det kröp vi (jag och bror) upp i soffan med våra tjocka duntäcken och tittade på Toy Story 3.

Tänkte fortsätta i samma lugna bana resten av kvällen genom att strax gå och lägga mig. Lånade några ljudböcker från biblioteket häromdagen som jag tror att jag ska börja lyssna på.



Slänger upp en bild på dagens outfit, haha! Johannas sparkdräkt, som jag kallar det för, och kilklackskor. Vilken tur att jag inte skulle visa mig offentligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0