I won't let you go

GAAAAHHH snart åker jag!! Är väskan packad? Nej! Har jag resfeber? Jag trodde inte det, men jag får nog börja inse att jag nog faktiskt har det i alla fall. Har till exempel frågat Jessica sjuttioelva gånger idag om dom hade med sig extra passfoton på deras resa. Är väl rädd att fastna vid gränsen någonstans, haha.

Jag fick i alla fall träffat min underbara vän och syster Josse Josselito idag över vår otroligt goda och hemmagjorda sallad. Vi har knappt setts på hela hösten, och nu kommer vi knappt att ses på hela våren! Jag saknar henne redan, och planet har inte ens lyft än!



Nu ikväll har jag suttit och gått igenom min ansökan till högskolan inför hösten 2012. Eftersom jag inte är hemma när ansökningarna öppnar kan jag därmed också ha lite svårt att på egen hand anmäla mig, och har därför skrivit upp alla ansökningskoder så att pappa kan fixa allt när det väl blir dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0