Dan' före dan' före dopparedan'

Tänk, det tar i snitt 174 timmar att tjäna ihop tilll en hel månadslön, men bara några få timmar att förbruka den. Har i två dagar nu flängt runt i stan och inhandlat behövande saker till resan, plus lite julklappar till familjen. Och vipps så försvann den lönen! Haha. Okej, riktigt så illa är det inte, men det som är kvar av den ska direkt in på sparkontot utan att passera .

Nu är jag, i stort sett iallafall, klar med det mesta till resan och det känns otroligt skönt. Hade lite panik i början av veckan och kände hur stressen växte sig allt större när jag såg både min Att-göra-lista och Inköpslista växa sig allt större. Men nu känns det som sagt som att jag har läget under kontroll. Det roliga, och mest spännande är nu hur allt ska få plats i ryggsäcken!



Som sagt, det ska bli riktigt intressant att se hur, eller snarare OM, jag lyckas få med mig allt. Tror att jag måste inse att jag faktiskt kan handla allt jag behöver där nere, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0