I was praying that you and me might end up together



Då var det återigen måndag och jag har påbörjat min näst sista arbetsvecka innan resan. Jag kan inte fatta att tiden går så fort! Tycker inte det var längesedan jag och Johanna, förväntansfulla, träffades i stan för att gå på resejakt, och nu återstår knappt tre veckor innan avresa. Ofattbart, men samtidigt spännande. Igår var vi i Ullared för att inhandla nödvändiga saker att ha med sig. Har även börjat skriva en packlista, och som det ser ut nu behöver jag nog en extra ryggsäck, haha!

Imorgon är det Lucia och vi startar dagen med Luciafirande på jobbet. Luciatåg och frukost är det som gäller klockan 07.00, mysigt! Nu börjar det bli jul på riktigt, äntligen.


Kommentarer
Postat av: jos

åååh snart åker duu :(



Jag vill med till Ullared!!



Hoppas du hade en fin lucia <3

2011-12-14 @ 23:12:42
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0