I don't shine if you don't shine

Denna lördagen är det städning som gäller. Lite senare ska jag även åka till affären för att handla lite smått och gott. Ikväll är det nämligen tänkt att lite folk ska komma hit för lite förfest. Det kan bli sista gången jag träffar många av dem innan min resa, så man kan väl kalla det en typ-avskedsfest.

Nej, nu ska jag återgå till städningen. För en gångs skull har jag faktiskt varit effektiv när det gäller att städa, bara dammsugningen kvar nu!



Kommer sakna min Jos ikväll som är hemma i Västerås. Men snaart ses vi! ♥


Kommentarer
Postat av: jos

Saknar diiig miiik :( Hoppas din avskedsfest var lyckad nu.



VILKA SÖTA BILDER!! <3 <3 Vi är ju jättesöööta!! Kan du inte gra en bild av de bilderna?? :) PUSS!

2011-12-04 @ 15:11:55
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0