Fjärde advent

Helgen har bestått av träning, planerande inför resan och lite julshopping. Var i Göteborg igår, åkte dit med familjen och träffade sedan Hanna. Fick köpt mig några linnen till resan och en jättefin spetsklänning som kommer bli ursnygg till våren och sommaren. På kvällen gick jag och Hanna på bio, Hysteria, riktigt rolig film (!) och efter det tog vi ett glas vin på stan innan det var dags för mig att ta bussen hem.

Idag har jag och pappa varit på julgransjakt. Vi har även tagit en mysig promenad i stan med Nixon, bakat knäck och ischoklad, och druckit massa glögg. En riktigt mysig fjärde advent.



Pappas hemlagade knäck ♥

Kommentarer
Postat av: jos

åh vilken myyyig fjärde advent. Och NU är jag hemma :D:D

2011-12-22 @ 00:01:11
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0