Varberg

Jag vet att jag inte bloggat på några dagar och förklaringen till detta är att min dator har varit i Varberg, och jag själv har befunnit mig i Borås. Alltså har det inte blivit så mycket dator alls de senaste dagarna, vilket jag självklart ska ta igen nu. haha.

Kvällen har spenderats med klassen och de nya bcp ettorna. Vi har varit vid stenbrottet, lekt lite olika lekar, grillat och bara haft det allmänt trevligt. Efter att solen gått ner blev det dock svinkallt och vid 9 bestämde jag och Sofia oss för att cykla hem. Nu sitter jag i min ensamhet här i lägenheten och väntar på att klockan ska gå. I morgon börjar skolan vid 9, vi har en föreläsning att titta på och är klara runt halv 11. Och det bästa av allt är att det är fredag och helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja :) Visst var dom? Bra fotogtafer vi är hörru :D Ses vi hos Felicia imorgon? :) I hope so.

2010-09-03 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0