Kärlek vid första ögonkastet

Har haft en bra dag i Varberg. Vi träffades i gruppen klockan nio för några timmars skrivande på arbetet innan vi gick upp till Face för att intervjua butikschefen. Intervjun gick riktigt bra och var givande på många sätt, roligt. Efteråt satte vi oss i gruppen för ytterligare några timmars skrivande innan jag tog tåget hem igen. Väl i Borås träffade jag mamma i stan för att titta på skor. Eftersom mina skor förstördes förra vintern av allt salt från gatorna så vill jag nu ha nya. Det svåra är bara att hitta några som jag gillar och som kan ersätta mina gamla. Idag hittade jag inte de "perfekta", får se om jag gör det imorgon. Däremot hittade jag en svea jacka som jag blev otroligt kär i. Det var kärlek vid första ögonkastet.


Älskar min svarta sveajacka jag köpte förra vintern. Inte helt omöjligt att den snart får sällskap av ytterligare en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0