Söndagen den 19:e september

Jag hade en fullspäckad lördag vilket gjorde att jag inte hann blogga något alls. Jobbade först från 07 till 12. Åkte direkt därifrån till Göteborg för att spendera några timmar på Ikea och i nordstan, där jag äntligen fick köpt nya skor. Klockan halv sju var vi hemma igen och jag skyndade mig för att göra mig i ordning inför klassfest och utgång. Det var roligt att träffa gamla klassen igen och kvällen slutade mycket lyckat på X&Y.

Nu ska jag göra mig i ordning. När mamma och pappa kommer hem ska vi sticka till vallokalen för att rösta, och jag som inte riktigt bestämt mig än för vilket parti jag ska rösta på. Dags att bestämma sig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0