Onsdagen den 22:a september

Hemma från ytterligare en skoldag i Varberg. Seminariumet imorse gick bra, kanske för att vår grupp slapp redovisa. Haha. Jaja, vi åker på det nästa gång istället. När jag steg av tåget på Borås C möttes jag av hundra poliser. Elfsborg spelar ju mot IFK Göteborg ikväll, men hade jag inte vetat det hade jag nog blivit lite rädd. Vi diskuterade just poliser och deras mörkblå uniformer i skolan igår och kom fram till att man visar stor respekt för poliser. Men om deras uniformer istället varit rosa, hade man visat lika stor respekt för dem då?Haha. Förmodligen inte.

Nu är min bror snart klar med pannkakorna och jag ska duka. Är riktigt hungrig så det ska bli gott med mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0