Måndagen den 20:e september

När vi var på Ikea i lördags köpte jag lite nya grejer till mitt rum, bland annat lite kuddar och en ny matta. Eftersom det inte är någon skola idag tänkte jag att jag skulle röja lite i mitt rum och lägga in den nya mattan. Nu ligger mattan på plats, dock får jag vänta med resten av rummet eftersom jag inte kan röra mig. Haha. När jag lyft sängen och min tvbänk för att få in mattan har jag lyft med ryggen och inte med benen, smart! Alltså har jag fått rejält ont i ryggen och ligger nu helt utslagen i soffan. Att sitta ner gör för ont, att gå gör ont och att böja sig ner är inte att tänka på, och jag som ska jobba i eftermiddag/kväll. Lycka till! Haha.


Kommentarer
Postat av: jos

Haha, Mickan dååå.. du måste vara försiktig med din rygg!! :P



Jaaa, det måste duuuu <3<3

2010-09-21 @ 00:27:55
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0