FREDAG



En fullspäckad dag, det förklarar min fredag. Var i skolan klockan 9 imorse för att se en föreläsning. Efteråt träffades vi i nya gruppen för att kolla läget och bestämma nästa gruppmöte. Jag har dessutom fixat WESTkort, hunnit träna, varit på systemet, provat skor som inte alls var bra, och varit och handlat mat till ikväll. Nu sitter jag och väntar på att farmor och farfar ska komma. Jag har köpt fikabröd så vi ska fika lite innan jag tar min packning och går till Sofia där jag ska sova i natt. Till kvällen väntar god mat, god dricka och bra människor. Det blir nog jättebra!

Kommentarer
Postat av: jos

du är söt :D

2010-09-05 @ 00:14:48
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: jag också:) Ja absolut de måste vi verkligen :) Nu vet vad va de va du visade Hanna;) Hade du kul i lördags? :) Puss<3

2010-09-05 @ 15:15:08
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0