Fredagen den 1:a oktober

Freeedag! Hör ni hur det sjunger i öronen?! Freedag, lalala. Haha.

Äntligen är den individuella inlämningen färdig och inskickad. Om den är rätt skriven vet jag inte, men det märker vi. Nu ska jag strax åka ner till stan för att fixa lite grejer. Dock blir det bara en snabbvisit eftersom jag har massor att fixa här hemma. Idag fyller Viktora 20 år och det ska firas imorgon med cocktailfest. Det betyder alltså fin klädsel, och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig!


foto; jag

Kommentarer
Postat av: jos

haha, jaa du jag vet inte riktigt.. men ååh vad jag saknat diig :( Känns konstigt att vara ifrån dig så länge juu :/ Jag vill gå promenader, äta gott och skvallra om killar med diiiiiig.., Saknar det!



Hoppas du får en bra kväll imorn, vi måååååååste ses snart!! :) <3<3

2010-10-01 @ 19:59:03
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0