Aldrig mer lita på en GPS!

Lita aldrig på en GPS! Jag skulle hämta min bror och hans flickvän i Mölnlycke i natt och eftersom jag inte visste vart i Mölnlycke de var, så skulle GPSen visa vägen. Motorvägen var inga problem, däremot blev det problem genom Mölnlycke. Trehundratusen rondeller som jag bara vill spy på, och damen i GPSen sa åt oss att svänga åt ett håll fast vägen gick åt ett annat. Så klart! När GPSen sedan sa åt oss att köra rakt fram och rätt in i skogen, fastän vägen stoppades av en vägbom, så fick jag nog och ringde pappa. En timme och 45 minuter efter det att vi lämnade Borås var vi framme, jag var sur och framförallt väldigt trött. Aja, det är inte varje natt man kör vilse i Mölnlycke.

Annars har helgen varit bra. Har hunnit med många fikastunder med fina vänner och dessutom shoppat loss en hel del. Nu ska jag försöka komma igång med pluggandet.
En vecka kvar till tentorna.


Kommentarer
Postat av: jos

omg vad fint hår :O Har du färgat?? assnyggt iaf :D



Vad gör du på fredag????????????????????? Kan du träffas nått på dagen eller är du i skolan?

2010-10-17 @ 21:34:11
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: jos

BRAAAAAAAAAA! Då får du stå ut med att träffa mig en liiiten stund. Kanske en promenad är vad du behöver i tentapluggandet? ;)

2010-10-18 @ 15:41:21
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0