And history books forgot about us and the bible didn't mention us



Har precis tittat klart på några avsnitt av Gossip Girl, det som visades på tv i söndags och även det som kommer att visas nu på söndag. Jag kunde helt enkelt inte hålla mig. I varenda avsnitt sitter jag och håller tummarna för att det ska bli Chuck och Blair igen, någon mer än jag som gör det? Samma sak i Greys Anatomy, Lexie och Mark bara måste bli tillsammans igen, haha. Tydligen är jag en sån person som tror på en andra chans.

Min dag har för övrigt varit bra. Åkte till Varberg tidigt imorses, körde ett träningspass på gymmet och träffade sedan nya gruppen för att diskutera upplägget för de nya kurserna. Efter det tog jag tåget hem igen och har sedan dess bara tagit det lugnt här hemma. Snön fortsätter att falla utanför och byggs upp som ett vitt tjockt täcke på marken. Nu är det lite mysigt, men jag hoppas att det slutar till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0