My body will go where music goes, where I can lose control



Kom hem från Göteborg för en stund sedan där jag spenderat större delen av den här måndagen. Jag följde med Anna, som studerar till make up-artist, eftersom hon behövde ha en person med sig till skolan idag för att sminka. Jag har haft jätte roligt, och det är samtidigt lärorikt för en själv som blir sminkad. Nu har jag några knep att testa till nästa party sminkning, får se om jag gör det lika bra som Anna bara. Troligtvis inte, men testa kan man ju alltid göra.


Kommentarer
Postat av: jos

ja dt måste vi göra :D Det var jättegoooottt :D



Vad fina kort! vi MÅSTE ta modellbilder oxå :)

2010-11-08 @ 18:10:38
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0