Tisdag 30:e november

Har spenderat några mysiga dagar nere på Västkusten, därav förklaringen till att det varit tomt med nya inlägg här på bloggen. Kände inte att bloggen var det jag ville prioritera helt enkelt. Jag åkte till Varberg och Sofia i söndags och fram till idag har vi hunnit med att sy, brodera, träna och tillbringa en heldag i skolan. Sofia hjälper mig att sy klart en klänning som jag påbörjade för ett tag sedan men som jag aldrig lyckades få klar. Än är den inte riktigt färdig, men jag tror att den kommer bli super. Sofia är grymt duktig!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack!! Du är också grymt duktig!! <3

2010-12-01 @ 15:31:34
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0