Fredag

Bättre sent än aldrig kom tentaresultatet ut som vi väntat på i flera dagar nu. Men vad skönt, ännu en kurs att checka! Efter jobbet åkte jag och mamma till stan för att kika lite. För några veckor sedan hittade jag ett par skinnhandskar som jag blev sugen på att köpa. Skinnhandskar har aldrig riktigt varit min grej men kom på häromdagen att det är väldigt smidigt att ha när man kör bil. Dock är det ju livsfarligt att släppa mig lös i stan med ett bankomatkort, så förutom ett par skinnhandskar kom jag hem med en ny jacka, en halsduk och en klänning/tunika. Nu ska jag strax åka till Hanna för att spendera kvällen där, även Emma kommer dit. Vi ska äta, kolla på film och bara ha det allmänt trevligt.

Ha en fin kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0