Dina ögon ändrar färg i ljuset men dom kan titta nu, jag är beredd

Då var det måndag och ny vecka, igen. Jag tycker inte att det är annat nu för tiden. Först är det måndag, och sedan helt plötsligt är det fredag igen. Och sedan måndag. Tiden går så sjukt fort så det är skrämmande.

Just nu sitter jag hemma hos min farmor och farfar. Jag skulle hjälpa farmor med en grej och bestämde mig därför för att ta med mig alla mina pluggsaker och plugga här. När jag pluggar hemma kommer jag på tusen andra saker att göra, vilket jag inte kan göra här eftersom det inte finns något annat att göra. Nu har jag precis fått i mig lite fika och ska strax bege mig hem, hämta upp min lillebror och åka ut till Ellos för några timmars jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0