My dream is to fly over the rainbow so high



Var på en givande föreläsning idag som skolan anordnade, internationella dagen kallade dem det. Olika personer med olika erfarenheter berättade för oss deras resa i och utanför Europa, arbeten de gjort och hur de gick till väga för att göra resan, planerandet och så vidare. Min dröm är ju att göra en resa runt om i världen, arbeta och se olika platser, alltså tycker jag att denna dagen har varit väldigt inspirerande, kul! Dessutom fick jag och Sofia många idéer till vårt examensarbete som vi ska skriva tillsammans. Så denna veckan blir det till att kolla upp, är det möjligt. Efter föreläsningen gick jag till gymet och körde ett svettigt pass innan jag tog tåget hem till Borås igen. Jag kommer igång mer och mer med träningen nu vilket känns väldigt skönt. Man behöver något annat att lägga tankarna på ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0