Fri som en fågel

När jag vaknade i morses och drog upp min rullgardin fick jag helt plötsligt väldigt bråttom. Vädret är underbart ute! Så jag tog på mig jacka och skor, tog med mig min kamera och gick ut för att fota lite. Tänkte att jag skulle testa mitt nya objektiv som jag varit lite osäker på om jag ska behålla. Efter morgonens fotografering är jag dock säker, objektivet ska ingenstans! Efter 200 bilder tog tyvärr mitt batteri i kameran slut och jag var tvungen att gå in.



Canon EOS 1000D + Canon EF 55-250 mm f/4-5.6


Kommentarer
Postat av: sofia

Fina bilder! Vill också ut och fota! Ska vi ta en fotodag snart? :) <3

2010-11-16 @ 12:22:40
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sofia

ja det ska bli jätte kul, måste bara kolla upp en extra gång så inte mamma också ska sova här den natten men i så fall löser de sig :) <3

2010-11-16 @ 12:37:44
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte fina! :)

2010-11-17 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0