What a wonderful day

Dagen har bjudit på strålande sol och en temperatur uppemot nästan 24 grader, underbart! Efter spinningen imorse gick jag en stund i stan i väntan på att bli hämtad. Köpte ett par bikinibyxor och hittade även massa fina sommarkläder som jag blev sugen på att köpa. När jag kom hem igen la jag mig i solen, och där låg jag ett ganska bra tag. Det känns nu. Näsan är röd och benen bränner! Vi har också hunnit med en härlig promenad nere vid havet där jag även passade på att fotografera lite grann. Så jaa dagen har inte kunnat bli så mycket bättre.

Nu är nyheterna slut och jag ska fortsätta titta på 27 dresses som går på tv4.


Kommentarer
Postat av: sofia

hejhej:) hur har du de? är du fortfarande i vbg eller är du hemma nu? hur går plugget? puss

2010-05-23 @ 15:31:32
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: Toppen! Dte är bara bra med mig :) Jadu jag har inte hunnit plugga så mycket de senaste dagarna men jag sitter med en mf tenta nu. Tänkte göra klartt den ikväll och skriva in de två jag har gjort på datorn idag. Sedan tänkte jag ta tag i Casen på Tisdag när du kommer hit och köra stenhårt med de så på tisdag och onsdag med dig. Juste jag jobbar inte på onsdag så vi kan sitta länge då:) Jag har bokat träning vid 17.00 då så du kan ju kolla om du vill haka med på den? :)

2010-05-23 @ 17:55:30
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: jos

thaank uu:)



Hör av dig imorn om du kan tänka dig att gå en prommis eller picknicka!

2010-05-23 @ 21:06:17
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0