Söndagkväll

Har precis ätit tacos följt av rabarberpaj med vaniljsås, så nu känns det som att magen ska spricka när som helst. Men gott var det iallafall. Nu ska jag lägga mig och kolla på några avsnitt av One tree hill innan jag somnar. Borde egentligen plugga, men har jag inte gjort det på hela helgen känns det onödigt att börja på söndagkvällen, så det får bli nya och hårda tag från och med imorgon. Och One tree hill är ju så mycket bättre och roligare än juridiska lagar och hur man ska göra reklam på bästa sätt för att locka kunderna, ja det är sånt vi håller på med. Låter skoj va?! Haha.

Hoppas att ni haft en bra helg!



Bild på vår stuga i Varberg, tagen med min nya kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0