Shopping i Ullared

Kom med tåget till Varberg strax innan klockan 9 på morgonen, gick till skolan och träffade gruppen för att skriva grupparbete. Några timmar senare var vi klara och jag träffade Sofia för att luncha. Efter lunchen följde jag med henne till Mekonomen för att köpa nya torkarblad och därefter skulle jag egentligen gått till gymet för att träna. Men, Sofia skulle till Ullared och Gekås! Träningen lockade inte så mycket längre och jag bestämde mig därför för att följa med. Träningen fick alltså vänta.

Och som alltid när man är på Gekås, man ska inte köpa något alls, eller iallafall inte mycket. Ändå så tar det emot varenda gång när man räcker över bankkortet till kassören i kassan. Fast idag tycker jag att jag var duktig, handlade för endast (?) 500 kronor! Tittar jag på det jag köpt börjar jag dock undra vad det var som kostade, tycker liksom inte att jag köpt något. Jo, tredje säsongen av One Tree Hill, men resten? Sminkborttagning, strumpor, värmeskydd för håret och lite mer. Ja det plockar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0